Zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz regulaminu Rady Nadzorczej

Drodzy sąsiedzi.
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.

    W skład tego zespołu weszli:
  1. Jakub Jagodziński - Przewodniczący zespołu (komisja członkowsko-samorządowa);
  2. Magdalena Jabłońska (komisja członkowsko-samorządowa);
  3. Michał Zieliński (komisja członkowsko-samorządowa).
  4. Dodatkowo w pracach zespołu wezmą udział:
  5. Dariusz Ochociński (komisja rewizyjna);
  6. Marcin Bednarski (komisja rewizyjna).
    Przyjęty harmonogram prac grupy roboczej:
  1. Przyjmowanie uwag członków Spółdzielni, Rad Nieruchomości, Rady Nadzorczej, Zarządu dotyczących zmiany Statutu i Regulaminu Rady Nadzorczej - od 1 października do 30 listopada.
  2. Analiza uwag zgłoszonych przez członków Spółdzielni, Rady Nieruchomości, Radę Nadzorczą, Zarząd oraz konsultacje z mecenasem i przygotowanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej. - od 1 grudnia do 31 stycznia.
  3. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do rozpatrzenia przez Komisję Członkowsko-Samorządową.
  4. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do zaopiniowania przez Komisję Rewizyjną.
  5. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do Rady Nadzorczej oraz Zarządu w celu zajęcia Stanowiska.
  6. Rada Nadzorcza podejmuje Stanowisko i zgłasza projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Statutu oraz projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Regulaminu Rady Nadzorczej pod obrady Walnego na wiosnę 2025 roku.

Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do końca listopada. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres: statut@orlik-jantar.com.pl

Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału w zmianach.