Walne Zgromadzenie

Obrady odbędą się w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 375 im. Orląt Lwowskich przy ul. gen. Romana Abrahama 10 w Warszawie – wejście od strony ul. gen. Romana Abrahama 4A, jak do Biblioteki Publicznej.

WEJŚCIE OD
Wejście od ul. gen. Romana Abrahama 4A, jak do Biblioteki Publicznej.
    Porządek obrad:
  1. Otwarcie zebrania, stwierdzenie prawidłowości zwołania danej części Walnego Zgromadzenia, zapoznanie z zasadami obradowania Walnego Zgromadzenia oraz odczytanie listy pełnomocnictw upoważniających do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu.
  2. Wybór prezydium danej części Walnego Zgromadzenia w składzie: przewodniczący, zastępca przewodniczącego i sekretarz.
  3. Odczytanie porządku obrad.
  4. Wybór członków komisji mandatowo-skrutacyjnej oraz komisji wnioskowej.
  5. Przedstawienie sprawozdania Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej.
  6. Przedstawienie sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za rok 2024, sprawozdania Zarządu Spółdzielni z działalności za rok 2024 oraz sprawozdania finansowego za rok 2024 - dyskusja.
  7. Dyskusja oraz podjęcie uchwał w sprawach:
    a) zatwierdzenie sprawozdania Rady Nadzorczej za rok 2024,
    b) zatwierdzenie sprawozdania Zarządu z działalności za rok 2024,
    c) zatwierdzenie sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2024,
    d) przeznaczenie nadwyżki bilansowej za rok 2024,
    e) absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni za rok 2024,
  8. Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawie zbycia nieruchomości (dotyczy czterech lokali mieszkalnych powstałych w wyniku podziału lokalu użytkowego po byłym przedszkolu przy ul. Czesława Witoszyńskiego 1 w Warszawie).
  9. Przedstawienie opracowanych przez Radę Nadzorczą projektów zmian Statutu i regulaminu Rady Nadzorczej - dyskusja i podjęcie uchwał.
  10. Wybory uzupełniające do Rady Nadzorczej (przedstawienie kandydatów, pytania i głosowanie).
  11. Przedstawienie protokołów Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej i Komisji Wnioskowej.
  12. Zamknięcie obrad.

Członkom Spółdzielni przysługuje prawo do zapoznania się ze sprawozdaniami i projektami uchwał wskazanymi w porządku obrad. Dokumenty te od 23.05.2025 r. zostaną zamieszczone na stronie internetowej Spółdzielni oraz wyłożone do wglądu w sekretariacie Spółdzielni (pokój nr 1) przy ul. Salamandry 3 w Warszawie - w godzinach pracy Spółdzielni. Sprawozdania w trakcie obrad nie będą odczytywane.

Członkom Spółdzielni przysługuje prawo zgłaszania kandydatów do Rady Nadzorczej w wyborach uzupełniających na kadencję 2024-2027 (na 2 wolne wakaty w Radzie). Zgodnie ze statutem Spółdzielni zgłoszenia w formie pisemnej zawierające podpisy poparcia co najmniej 20 członków Spółdzielni należy składać w terminie do 30 maja 2025 r. (piątek) na formularzach dostępnych w Spółdzielni i na stronie internetowej Spółdzielni.

Członek Spółdzielni może być obecny i brać udział w głosowaniu tylko na jednej części Walnego Zgromadzenia.

Członków, którzy zamierzają udzielić pełnomocnictw innym osobom, uprzejmie prosimy o dostarczenie wypełnionych druków pełnomocnictw do sekretariatu Spółdzielni (pokój nr 1) w terminie do 12 czerwca 2025 r. (czwartek) do godz. 15:00 w celu przyśpieszenia ich weryfikacji i sprawnego przygotowania listy pełnomocnictw odczytywanej po rozpoczęciu Walnego Zgromadzenia.

W Walnym Zgromadzeniu mogą uczestniczyć osoby uprawnione, które okażą dowody osobiste lub paszporty. Prosimy o punktualne przybycie

Data aktualizacji 10.06.2025 r.

Orlego Lotu 2 - brak wody

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Orlik-Jantar" informuje, że w dniu 16.12.2024 r. w godzinach 9:00-15:00 w budynku przy ul. Orlego Lotu 2 nastąpi przerwa w dostawie zimnej i ciepłej wody do mieszkań z powodu koniecznej wymiany skorodowanych rur we wlocie wody w budynku. Prosimy zabezpieczyć sobie wodę na ten czas.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Polskich Skrzydeł 6 - przerwa w pracy inst. c.o.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Orlik-Jantar" informuje, że w dniu 11.12.2024 r. w godzinach 8:30-13:00 w budynku przy ul. Polskich Skrzydeł 6 nastąpi przerwa w pracy centralnego ogrzewania z powodu koniecznej wymiany zaworu w piwnicy budynku.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Przeglądaj wcześniejsze - Aktualności

Awaria wodociągowa Sosabowskiego 5/7

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Orlik-Jantar" informuje, że dnia 26.11.2024 r. firma ZW Lesan, jako wykonawca MPWiK, rozpocznie usuwanie awarii wodociągowej przy ul. Sosabowskiego 5/7 w wyniku której zostanie wstrzymana dostawa wody. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Czytaj dalej

Szkolenie dla Rad Nieruchomości

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Orlik-Jantar” serdecznie zaprasza wszystkich członków Rad Nieruchomości na szkolenie, które odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 375 im. Orląt Lwowskich w sali nr. 11D - wejście od strony ul. gen. Romana Abrahama 4A, jak do Biblioteki Publicznej w dniach 3, 7, 10, 14 października 2024 r. w godzinach 18.00-20.00. Zapisy w sekretariacie!

Harmonogram uzupełniający przeglądów instalacji gazowej i wentylacyjnej

Spółdzielnia Mieszkaniowa ”Orlik-Jantar” informuje, iż uzupełniający termin przegląd instalacji gazu i wentylacji odbędzie się wg. załączonego harmonogramu. Prosimy o obowiązkowe udostępnienie lokali. W przypadku nieudostępnienia mieszkania informujemy, że należy taką kontrolę wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.

Wstrzymana dostawa ciepła w dniu 30.09.2024r.

Veolia Energia Warszawa S.A. informuje, że w związku z koniecznością wykonania niezbędnych prac na sieci ciepłowniczej zostanie wstrzymana dostawa ciepła (w tym ciepłej wody) w dniu 30.0.9.2024r od godz. 08.00 do godz. 14.00. Powyższe dotyczy budynków: Bora_komorowskiego 33; Dedala 1, 2, 3, 4, 6, 8; Meissnera 8, 10, 12 i 14

      1        Przeglądasz: 1 / 1