Zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz regulaminu Rady Nadzorczej

Drodzy sąsiedzi.
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.

    W skład tego zespołu weszli:
  1. Jakub Jagodziński - Przewodniczący zespołu (komisja członkowsko-samorządowa);
  2. Magdalena Jabłońska (komisja członkowsko-samorządowa);
  3. Michał Zieliński (komisja członkowsko-samorządowa).
  4. Dodatkowo w pracach zespołu wezmą udział:
  5. Dariusz Ochociński (komisja rewizyjna);
  6. Marcin Bednarski (komisja rewizyjna).
    Przyjęty harmonogram prac grupy roboczej:
  1. Przyjmowanie uwag członków Spółdzielni, Rad Nieruchomości, Rady Nadzorczej, Zarządu dotyczących zmiany Statutu i Regulaminu Rady Nadzorczej - od 1 października do 2 grudnia.
  2. Analiza uwag zgłoszonych przez członków Spółdzielni, Rady Nieruchomości, Radę Nadzorczą, Zarząd oraz konsultacje z mecenasem i przygotowanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej. - od 1 grudnia do 31 stycznia.
  3. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do rozpatrzenia przez Komisję Członkowsko-Samorządową.
  4. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do zaopiniowania przez Komisję Rewizyjną.
  5. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do Rady Nadzorczej oraz Zarządu w celu zajęcia Stanowiska.
  6. Rada Nadzorcza podejmuje Stanowisko i zgłasza projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Statutu oraz projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Regulaminu Rady Nadzorczej pod obrady Walnego na wiosnę 2025 roku.

Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do 2 grudnia. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres: statut@orlik-jantar.com.pl

Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału w zmianach.

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2024 r.