Oficjalnie pierwszy śnieg w tym sezonie❄️, dziś mamy okazję poczuć na twarzy lekki zimowy powiew, natomiast aura zaczyna coraz bardziej dawać się we znaki - prosimy o zachowanie ostrożności ✨. Życzymy miłego zimowego dnia ❄️
KONKURS PLASTYCZNY NA NAJŁADNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ
SM "Orlik-Jantar" zaprasza naszych najmłodszych mieszkańców do wzięcia udziału w konkursie plastycznym na ozdobę Bożonarodzeniową.
- Rodzaj pracy: własnoręcznie wykonana ozdoba Bożonarodzeniowa
- Technika: dowolna
- Termin składania: 13.12.2024 r.
- Rozstrzygnięcie konkursu: 17.12.2024 r.
PRZEWIDZIANA NAGRODA RZECZOWA
Zasady i inne szczegóły konkursu znajdziecie Państwo poniżej:
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO NA NAJŁADNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ 2024
- Organizatorem Konkursu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Orlik-Jantar” w Warszawie 03-982 z siedzibą ul. Salamandry 3 zwaną dalej SM „Orlik-Jantar” lub Organizatorem.
- Konkurs skierowany jest do dzieci i młodzieży członków mieszkających w zasobach SM „Orlik-Jantar” zwanych dalej Uczestnikami. (Uczestnicy, którzy nie są Członkami SM „Orlik-Jantar” a złożą pracę na konkurs, otrzymają dyplom z podziękowaniem za udział).
- Cele konkursu:
- podtrzymywanie tradycji wykonywania ręcznie ozdób bożonarodzeniowych,
- stworzenie dzieciom możliwości prezentacji własnych dokonań twórczych,
- kształtowanie aktywności twórczej,
- rozwijanie estetyki, wyobraźni i zdolności manualnych,
- łączenie pokoleń w tworzeniu ozdób świątecznych.
- Zadanie konkursowe:
- wykonanie ozdoby bożonarodzeniowej dowolną techniką z możliwością zastosowania techniki mieszanej,
- ozdoby mogą mieć formę przestrzenną lub płaską,
- wielkość prac dowolna.
- Zasady i sposób zgłaszania prac konkursowych
Do ozdoby bożonarodzeniowej należy dołączyć etykietę zawierającą podstawowe dane uczestnika (umieszczona w mało widocznym miejscu), kartę zgłoszeniową z danymi uczestnika konkursu, podpisany regulamin konkursu , podpisane oświadczenie – zgodę na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenie o przekazaniu praw autorskich na rzecz Organizatora.
Prace z kartami zgłoszeniowymi należy dostarczyć do siedziby SM „Orlik-Jantar”, ul. Salamandry 3 w Warszawie 03-982, do sekretariatu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.12.2024 r. Osobą do kontaktu jest Aleksandra Kozłowska mail: akozlowska@orlik-jantar.com.pl - Organizator przewiduje nagrody rzeczowe, wyróżnienia oraz dyplomy za udział w konkursie
- Oceny zgłoszonych prac dokona specjalnie powołana przez Organizatora Komisja konkursowa składająca się z co najmniej 3 osób w dniu 17.12.2024 r. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia trwania konkursu.
Decyzja Komisji konkursowej jest ostateczna. - Komisja będzie brała pod uwagę następujące kryteria:
- ogólne wrażenie estetyczne,
- różnorodność,
- pomysłowość,
- oryginalność,
- zastosowanie elementów ekologicznych,
- stopień trudności.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej Organizatora, portalach społecznościowych SM „Orlik-Jantar”.
- Wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się w siedzibie Spółdzielni „Orlik-Jantar” w Warszawie ul. Salamandry 3. Laureaci o wręczeniu nagród zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Pace uczestników zostaną umieszczone w holu SM „Orlik-Jantar” stanowiąc element wystroju. Ozdoby będzie można odebrać z siedziby SM „ Orlik-Jantar” do końca stycznia 2025 r.
Zebranie Członków zamieszkałych w nieruchomości nr 2
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Orlik-Jantar” zgodnie z §51 ust. 3 statutu Spółdzielni zwołuje zebranie członków posiadających tytuł prawny do lokalu w nieruchomości nr 2 (ul. Sosabowskiego 4) w dniu 28.11.2024 r. o godzinie 16:00. Zebranie odbędzie się w biurze Spółdzielni ul. Salamandry 3, w sali samorządowej.
-
Porządek zebrania:
- Otwarcie zebrania przez członka Zarządu Spółdzielni.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Ustalenie liczby członków Rady Nieruchomości - podjęcie uchwały.
- Zgłoszenie kandydatów na członków Rady Nieruchomości.
- Wybór Członków Rady Nieruchomości.
- Podjęcie uchwały o wyborze Rady Nieruchomości.
- Ustalenie terminu pierwszego posiedzenia Rady w celu wyboru Przewodniczącego Rady, Zastępcy Przewodniczącego oraz Sekretarza.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie Zebrania.
Z poważaniem,
Zarząd Spółdzielni
Informacja dodatkowa
Zgodnie z § 51 ust. 3 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej "Orlik-Jantar" uchwały podjęte na zebraniu będą skuteczne bez względu na liczbę obecnych.
Przeglądaj wcześniejsze - Wiadomości
Nadwyżka bilansowa za 2023 rok podzielona
Na podstawie uchwały nr 4/2024 Walnego Zgromadzenia obradującego w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. Zarząd Spółdzielni postanowił o przekazaniu członkom Spółdzielni z nadwyżki bilansowej na poszczególne nieruchomości kwot: 3 247 128,65 zł na pokrycie wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem poszczególnych nieruchomości oraz 3 247 128,65 zł na fundusz remontowy poszczególnych nieruchomości.
Obrady Kolegium Prezydiów Walnego Zgromadzenia
W dniu 24.10.2024 r. obradowało Kolegium Prezydiów poszczególnych części Walnego Zgromadzenia odbytego w częściach w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. W jego skład wchodzą Przewodniczący obrad i Sekretarze poszczególnych części Walnego.
Kulisy planu wrogiego przejęcia
Kulisy planu wrogiego przejęcia: 3 osoby wycofały się z wniosku o kuratora i przeprosiły członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Trzy osoby spośród dwunastu, które podpisały się pod wnioskiem o ustanowienie kuratora dla naszej Spółdzielni, w dniu 22 października 2024 r. wycofały swoje poparcie dla tego wniosku. Wskazały one jednocześnie, że zostały namówione i wprowadzone w błąd przez byłego Prezesa Zarządu.
Kolejne zwycięstwo w walce o naszą Spółdzielnię!
Po oddaleniu przez Sąd Okręgowy Warszawa-Praga wniosku o wstrzymanie wykonania uchwały o wyborze Rady Nadzorczej Spółdzielnia odniosła kolejne zwycięstwo. Sąd Rejestrowy wydał w dniu 16.10.2024 r. orzeczenie, w którym odmówił ustanowienia kuratora dla Spółdzielni.