Prosimy o zapoznanie się z treścią uzasadnienia Sądu Okręgowego Warszawa Praga w Warszawie, który oddalił wniosek o wstrzymanie wykonania uchwały Walnego Zgromadzenia o wyborze obecnej Rady Nadzorczej. Z powyższego postanowienia Sądu jednoznacznie wynika, że twierdzenia niektórych członków Spółdzielni o rzekomej bezprawności wyborów Rady Nadzorczej są zdecydowanie bezpodstawne i przedwczesne.
Nadwyżka bilansowa za lata 2019-2022 podzielona
Na posiedzeniu w dniu 9 października 2024 r. Rada Nadzorcza uchwaliła Plan Gospodarczo-Finansowy na rok 2024. Jednym z elementów składowych tego planu jest Plan remontów na II półrocze 2024 r., a także przekazanie nadwyżki bilansowej za lata 2019-2022 na fundusz remontowy poszczególnych nieruchomości.
NIE POZWÓLMY sparaliżować Spółdzielni! – Przyjdź na Walne!
Z niepokojem zawiadamiamy, że grupa 12 członków Spółdzielni złożyła wniosek o ustanowienie kuratora dla Spółdzielni w osobie Prezesa sąsiedniej konkurencyjnej Spółdzielni (!!!). We wniosku tym zawarto szereg oszczerstw i pomówień wobec Rady Nadzorczej wybranej przez Walne Zgromadzenie w lutym br. i wobec Zarządu wybranego przez Radę w maju br. Apelujemy o obecność na najbliższym Walnym Zgromadzeniu zwołanym na 12, 13, 19 i 20 października br. To Walne zdecyduje o przyszłości Spółdzielni.
Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej
Rada Nadzorcza oraz Prezydium odbyły szereg posiedzeń, a Komisje Rewizyjna i Członkowsko-Samorządowa koncentrowały się na realizacji istotnych zadań. Efektem tych działań jest udostępnienie protokołów posiedzeń oraz uchwał, co znacząco zwiększa przejrzystość funkcjonowania spółdzielni. Ponadto, prowadzone są prace nad zmianami w statucie, mające na celu dostosowanie go do aktualnych potrzeb. Równolegle, Rada Nadzorcza aktywnie odpowiada na zapytania mieszkańców oraz organizuje szkolenia dla członków rad nieruchomości.
Zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz regulaminu Rady Nadzorczej
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.
Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do końca listopada. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres statut@orlik-jantar.com.pl
Informacja o włączeniu centralnego ogrzewania.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Orlik-Jantar" informuje, że do dostawcy ciepła Veolia Warszawa S.A. zostało skierowane pismo o uruchomienie centralnego ogrzewania z dniem 1 października 2024 r. w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni.
Uzupełniony porządek obrad WZC
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Orlik-Jantar" z siedzibą w Warszawie informuje o uzupełnionym porządku obrad Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni, które odbędzie się w Warszawie przy ul. gen. Romana Abrahama 10 w Szkole Podstawowej nr 375 im Orląt Lwowskich 12, 13, 19 i 20 października 2024 r. o godz. 10.00.